سفارش تبلیغ
صبا ویژن

FLAMINGO

صفحه خانگی پارسی یار درباره

طالع بینی !!!

    نظر

سلام

توی روزنامه ی همشهری یک مطلب جالب دیدم که گفتم حیفه اگه شما نبینین.این مطلب در واقع طالع بینیه ولی چون تا حدی خنده داره براتون گذاشتم.

فروردین: یک جانور رذ ل و فضول! دایما در زندگی ات سرک میکشد و قصد دارد آرامش تو وخانواده ات را برهم زند. سعی کن همیشه یک اسپری حشره کش کوچک همراهت داشته باشی!!

اردیبهشت: مشکلی که سالها با تو همراه بود این هفته از بین میرود. قدر آزادی خود را بدان و سعی کن این دفعه کاری را قبول کنی که در صورت عدم موفقیت مجبور نباشی به زندان بروی!

خرداد:از جایی پولی میرسد که میتوانی با آن زخم های زندگی ات را التیام بخشی و قرض هایت را پرداخت کنی . اما اینها فقط در حالی رخ میدهد که همسرت از ماجرا باخبر نشود.

تیر:ازدواج مانند بیمارستان است.کسانی که بیرون هستند با عجله میخواهند داخل بروند وکسانی که داخل هستند میخواهند بیرون بیایند.پس اینقدر فال نگیر و به ته فنجان خیره نشو.مقدار زیاد کافئین هم برات ضرر دارد.

مرداد:این هفته بعد از سالها اتفاقات عجیبی برایت رخ میدهد که هرگز انتظار آنها را نداری.آن همکلاسی ات که در دوران دبستان از تو کتک مفصلی خورد  همان کسی است که امروز چک تو را برگشت زده است.

شهریور:رعایت ادب و نزاکت همیشه ضروری است وتو نباید زود از کوره در بروی وفحاشی کنی.اگر قبل از اینکه سوار خودرو مسافرکش بشوی راننده حرکت کرد وپا در هوا ماندی نباید سرش داد بکشی.

مهر:هر قدر هم آدم زرنگی هستی اما سعی کن همیشه به عواقب  کارهاتم فکر کنی.اگر سوسک های زنده حمام را با جارو برقی برداشتی به آن روزی هم فکر کن که مادرت کیسه جارو برقی را خالی خواهد کرد!

آبان:ناخواسته کاری را انجام داده ای که به قیمت بدبختی و فلاکت ونابودی یک نفر تمام شده است.ازدواج ناگهانی و بی خبر تو باعث شد یکی از خواستگارهایت قبل از اینکه اعلام وجود کند سر به بیابان بگذارد!

آذز:سعی کن با اطرافیان خود بهتر رفتار کنی و آنها را از خود آزرده نکنی.اعتراض نکن که چرا وقتی در بیمارستان بستری بودی برایت گل گلایل که کنار عکس متوفی میگذارند را آورده اند.مهم این است که گل آورده اند!!!

دی:بعضی اشتباهات در زندگی جبران پذیر نیست و تا پایان عمر تو را گرفتار میکند.اگر فقط یکبار دیگر به جای خواهرت اس ام اس های جوک و سرکاری را اشتباهی به رئیس شرکت ارسال کنی به خواستگاری ات می آید و مادرت نمیتواند از دامادی  به پولداری او چشم پوشی کند!

بهمن:همانطور که هر شب ساعت 21 زباله ها را داخل سطل مکانیزه ی مقابل خانه میاندازی یک روز صبح هم به موقع از خواب بیدار شو و به جای همسرت در صف شیر کیسه ای بایست.

اسفند:به زودی صاحب فرزندی خوشگل میشوی وبه فال هیچ نیازی نداری.آن بچه و همسرت به طرز عجیبی تمام برنامه هایت را به هم میریزند وزندگی جدیدی برایت پدید می آورند.